Diensten

Werkwijze

Aanhuur

  • Gesprek
  • Documenten indienen
  • Versturen van overeenkomst
  • Bezichtigingen inplannen
  • Opstellen en verzenden van huurovereenkomst
  • Inspectie & check-in

Verhuur

  • Gesprek
  • Bezoek
  • Prijs bepalen & voorwaarden bespreken
  • Versturen van overeenkomst
  • Presentatief & professionele fotoʼs laten maken
  • Bezichtigingen inplannen
  • Publiceren
  • Potentiële huurder(s) screenen
  • Opstellen en verzenden van overeenkomst
  • Inspectie & check-in

Aankoop

  • Gesprek
  • Wensen inventariseren
  • Versturen van overeenkomst
  • Bezichtigingen inplannen
  • Bod plaatsen
  • Taxatie
  • Bouwkundige keuring
  • Notaris koopakte inplannen
  • Inspectie & overdracht

Verkoop

  • Gesprek
  • Bezoek & marketingsplan bespreken
  • Prijs bepalen
  • Versturen van overeenkomst
  • Presentatief & professionele fotoʼs laten maken
  • Publiceren
  • Bezichtigingen inplannen
  • Onderhandelingen voeren
  • Akkoord & overdracht bij notaris

Veelgestelde vragen

Algemeen

We werken samen met een team van binnenhuisarchitecten en stylisten.

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Ja, als je voldoet aan de inkomensnorm.

Het tweede inkomen wordt voor 50% meegerekend.

Ja, dat kan

Ja, dit kan.

Ja, indien de ouders voldoen aan de inkomenseis van 3,5 keer de huur.

Nee, want wij zijn alleen actief in de vrije sectormarkt.

Aanhuur

2-5. Dit is afhankelijk van de woningmarkt op het moment dat wij jouw zoekopdracht starten. Wij streven er naar om na plus/minus 3 bezichtigingen jouw ideale woning gevonden te hebben.

Nee, wij nemen alleen zoekopdrachten aan vanaf €1350 excl. Omdat we geloven dat we voor bedrag een juiste woning voor u kunnen vinden in Amsterdam..

Ja, als zij in Nederland woonachtig zijn en als hun bruto-inkomen minimaal 3,5 keer zo hoog is als het huurbedrag.

De huurovereenkomsten gelden voor minimaal 12 maanden tenzij het anders wordt vermeld bij het object.

Om in aanmerking te kunnen komen voor een van de aangeboden woningen, dient u de volgende documenten aan te leveren:
· Kopie legitimatiebewijs (paspoort of ID)
· Werkgeversverklaring (max. 1 maand oud)
· 3 recente loonstroken
· Bewijs van de bijschrijving van het salaris op de bankrekening
· Bankpas van de rekening waar het salaris op gestort wordt
· Verhuurdersverklaring of hypotheekverklaring
· Uittreksel van het bevolkingsregister

Als dit bij een object vermeld is dan is het toegestaan.

We streven ernaar om elke klant binnen 2 weken te helpen. We zijn echter wel afhankelijk van de markt. Ook is iedere klant een geval apart, waardoor we niet een bepaalde tijd kunnen garanderen.

Als er meerdere kandidaten geïnteresseerd zijn in een woning, maakt de eigenaar de keuze.

Jazeker, we hebben de volgende stukken nodig:
· Kopie legitimatiebewijs (paspoort of ID)
· IB-aangifte
· Uittreksel KVK (max. 3 maanden oud)
· Accountantsverklaring
· Indien u op de loonlijst staat: recente loonstrook, inclusief bewijs van bijschrijving van het salaris op de bankrekening
· Bankpas van de rekening waar het salaris op gestort wordt
· Verhuurdersverklaring of hypotheekverklaring
· Uittreksel van het bevolkingsregister

2 personen kunnen een woning delen als dit is toegestaan door de eigenaar.

Hiervoor dient uw bruto-inkomen 3 keer zo hoog te zijn als het huurbedrag.

Verhuur

Voordat wij fotos komen maken vragen wij u om de woning spik en span te maken. Zorg daarvoor dat rommel en losliggende objecten en persoonlijke spullen/ fotos uit het oog zijn zodat de woning representatief is.

Dat duurt 2 weken misschien wel eerder afhankelijk van hoe de markt op dat moment is.

Wij richten ons voornamelijk op Amsterdam en omgeving.

Wij bieden onze dienst aan met foto’s. Dit betekent dat wij professionele foto’s laten maken van de woning door een professional.

Indien u dit wilt, is dit mogelijk. Wij verwachten na max. 2 open-huis-momenten al een huurder gevonden te hebben.

Aankoop

Ja, dit is mogelijk. Neem contact met ons op om de aankoop te bespreken.

Kosten koper (k.k.) betekent dat de koper de kosten voor de overdracht van de woning betaalt. De kosten koper bedragen ongeveer 7% van de koopprijs. Onder de kosten koper vallen de volgende kosten:
· Kosten makelaar
· Hypotheekkosten
· Kosten taxatierapport
· Kosten bouwkundig rapport
· Notariskosten voor de opmaak van de hypotheekakte en akte van levering
· Kadasterkosten voor de inschrijving van de hypotheekakte en akte van levering
· Overdrachtsbelasting 2%

Nee, dat doen we zelf niet. We werken wel met een derde partij die dit doet, we verwijzen u graag door naar onze partner.

0,7% tot 2% afhankelijk van de diensten die u wilt hebben.

Wanneer u een voorafgaande goedkeuring van de bank/hypotheekverstrekker ontvangt. Als u niet weet hoeveel u kunt lenen, kunnen wij u doorverwijzen naar onze partners. Wij kunnen ook met u meegaan naar deze afspraak.

Zodat we specifiek binnen uw budget kunnen zoeken.

U betaalt ons wanneer de overdracht is voltooid en de woning officieel van jou is via de notaris.

Nee, dit is niet mogelijk. U moet zelf de kosten betalen.

Verkoop

Voordat wij fotos komen maken vragen wij u om de woning spik en span te maken. Zorg daarvoor dat rommel en losliggende objecten en persoonlijke spullen/ fotos uit het oog zijn zodat de woning representatief is.

Vanaf het online plaatsen van de woning tot het ontvangen van het eerste bod zou dit binnen 3 weken kunnen verlopen. Het zou ook minder lang kunnen duren. Dit hangt van de woningmarkt af.

Ja dan moet je gemachtigd worden door die persoon.

Wij verkopen woningen in en rondom Amsterdam.

Wij bieden onze dienst aan met fotos. Dit betekend dat wij nieuw fotos laten maken van de woning door een professionel.

Indien u dit wilt, is dit mogelijk. Wij verwachten na max. 2 open-huis-momenten al een koper gevonden te hebben.